sâmbătă, 28 decembrie 2013

Despre marketing cu Vodafone

Pe cei de la Vodafone îi cunosc de ceva timp...ca şi client, bineînteles. Am abonament de voce la ei de ceva mulţi ani, majoritatea telefoanelor mele şi ale părinţilor mei de-a lungul timpului provin de la ei din magazine, le-am încercat internetul mobil pentru desktop acum ceva vreme şi mi s-a părut foarte bun, internetul pentru mobil este probabil cel mai bun din ţară şi cu cea mai mare acoperire la ora actuală, iar ofertele lor vorbesc de la sine.

De ce vorbesc de la sine ? Pentru că ştiu să le comunice, şi încă bine ! În ultimii ani, am fost obişnuiţi cu tot felul de reclame şi moduri de a le transmite clienţilor (actualilor şi potenţialilor) ceea ce compania are de oferit + un strop de autenticitate, poveste, emoţie sau creativitate. Poate v-amintiţi de CRBL şi de celebrele lui reclame, sau de Maximia şi lista poate continua. 

În ultimul an m-am convins că cei de la Vodafone au o echipă de marketing care este destul de aproape de perfecţiune. Ca şi nou concept de reclamă, Ghiţă Ciobanul naviga printre nori cu noua versiune de responsabilizare a clientului român. Cine nu îşi dorea să vadă un om simplu şi autentic, cu o meserie tradiţională, ce foloseşte reţeaua repectivă unde, când, cum şi de câte ori doreşte ? Normal că îţi trezeşte aşa un pic în tine spiritul de român (chit că eşti sau nu client) când îl vezi pe om, mergând cu oile la munte, vorbind la telefon şi ulterior stând pe net, pentru a îşi mai umple şi el timpul şi a-şi mai face prieteni (că altfel trece timpul, vorba aceea). Unde mai pui că extinderea cu produsele autentice, marca Ghiţă Ciobanul în magazine, a fost după parerea mea una din mutările geniale ce puteau urma unei astfel de campanii publicitare. 

Şi cum acum conceptul de nelimitat este în plină anvergură, noul an, alături de noua cartelă şi revenirea lui Paul Maximus au fost cam cireaşa de pe tort, acompaniaţi de o nouă aplicaţie de telefon, cu ocazia Crăciunului, care îţi spune cât de mult poţi să te bucuri de fapt de oamenii apropiaţi din jurul tău, şi cât stai de fapt pe telefon.

Adunând toate acestea într-un singur cuvânt, s-ar putea traduce ca fiind GENIAL, o campanie de marketing jos pălăria, iar eu unul, cel puţin, ca şi pasionat de marketing şi iubitor de idei creative şi autentice româneşti, aştept în continuare să văd din ce în ce mai multe astfel de campanii.  

2 comentarii:

  1. Sărbători fericite,Andrei!
    La mulți ani,2014!
    Să ai numai bucurii și împliniri în anul ce vine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Elena. Doamne Ajuta si sa auzim de bine ! Un an nou cu sanatate si impliniri !

    RăspundețiȘtergere