miercuri, 11 mai 2011

Vodafone juniors si internetul (pe) mobil

Pentru a stabili niste lucruri de la inceput, sa spunem ca nu am nimic cu internetul mobil(fie el pe telefon sau nu), atat timp cat reprezinta cu adevarat o utilitate si mai ales daca merge bine la un pret rezonabil. 

Si acum sa incepem...ieri, tocmai iesisem de la facultate si ma relaxam alaturi de doi colegi, cand primesc un telefon de la un numar fix de Vodafone pe care scria redirectionare apel. Zic ok, hai sa raspund...sunt directionat la un alt numar aparent, si imi raspunde o voce binecunoscuta de operator plin de poezioare. 

- Buna ziua, de la Vodafone Romania. Puteti vorbi un moment ?
- Ok...2 secunde, zic eu, sa ies, ca in locul in care ma aflu este galagie.

Ies eu frumos, ii raspund omului, si aceeasi voce imi spune...

- V-am contactat pentru a va pune la curent cu ofertele noastre de internet. Sunteti la curent cu acest serviciu ?

Cam acum o luna si jumatate, maxim doua, am primit acelasi gen de telefon cu acelasi subiect, dupa ce in iarna am luat in proba un modem pentru internet mobil timp de o luna de zile. Daca tot ajungem in acest subiect, sa precizam ca Vodafone(cel putin din ceea ce am experimentat eu) are cel mai bun internet mobil din toate punctele de vedere. Eu am avut pana acum jumatate de an, un internet mobil de la Orange. Sfat prietenesc...NU VA LUATI OFERTE DE INTERNET ORANGE !!!...pe bune, nu o faceti ! Am stat si m-am chinuit(in lipsa de alte oportunitati la vremea aceea) cu un modem de net mobil Orange care mergea genial de prost(dat fiind zona mea de acasa, unde ar fi trebuit totusi sa mearga rezonabil) timp de 2 ani, iar cand a venit perioada de sfarsit a contractului, i-am contactat pe baieti, mi-au spus ca trebuie sa mai platesc suplimentar si alte nebunii de gen...si uite asa m-am trezit ca imi tot trimiteau facturi. Timp de 3 luni dupa ce ii sunasem s-a mai intamplat asta. Cand a fost tatal meu la reprezentanta, se ajunsese la modul in care operatorul isi intreba sefii daca au vreun pic de rusine...contractul a fost intrerupt dupa ce am platit cele 3 facturi suplimentare + inca o saptamana de inregistrare a cererii...SUPERB

Revenind la ideea cu probatul de net Vodafone din iarna, l-am luat, l-am probat, am platit atunci modemul, si o factura in avans, si mi s-a spus ca in caz ca nu imi place, imi voi primi toti banii inapoi. A trecut luna, am gasit o alta oportunitate, l-am adus inapoi in magazinul Vodafone, mi s-au dat toti banii inapoi, urmand ca factura platita in avans sa imi vina acasa pe minus si sa inregistrez o cerere telefonica pentru a imi primi banii inapoi. Am vorbit cu baietii ulterior, in 4 zile mi-am recuperat banii si foarte multumit de modul in care s-au miscat(la ei am si un abonament de telefon de 4 ani, si cu care am colaborat la 3 contracte, 3 telefoane si asa mai departe), imi spun in gand...uite aici oameni care se comporta profesional.

Asa, sa trecem peste poveste(dar trebuia sa va explic chestiile astea) si sa continuam dialogul...

- Da, sunt la curent cu ofertele dumneavoastra de internet, am mai fost contactat cu putin timp in urma pentru acelasi serviciu, dar momentan nu sunt interesat de internetul (pe) mobil.
- Nu v-ar interesa sa aflati de ce avantaje puteti beneficia ?
- Momentan v-am spus, nu sunt interesat de internetul (pe) mobil.

Probabil omul intrerupt din poezie, se pierde...se aude o mica pauza in telefon...iar apoi...

- Da' de ceeeeee ?

Raman putin socat de exprimarea tipului, si ii spun din nou...,

- Nu sunt interesat pentru ca nu am nevoie momentan de interent (pe) mobil. Am unj internet fix foarte bun si sunt multumit de el.

Iarasi o pauza...de data aceasta lunga(cateva secunde)...

-Mai sunteti ? intreb eu...
-Da...bine...

Tace din nou si convorbirea se termina.

Ce as putea sa spun ? Am fost pur si simplu socat cand am auzit onomatopeea tipului, si am tendinta sa cred ca omul era debutant si are multa treaba de facut din partea sefilor. O sa incerc sa nu judec prea rau firma Vodafone, de care eram multumit pana acum si sper ca acest telefon sa fi fost unul izolat.

Cat despre junior, i-as fi spus eu pe romaneste decat atat "Prietene, la profesionalismul pe care il demonstrezi, nu uiti cumva regula nr.1 a jocului : tu tragi de mine, si nu eu de tine pentru a iti fi client". Dar noi sa fim sanatosi ca un telefon si unul mic care trage de noi pentru diverse chestii, am mai trecut noi prin d-astea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu