duminică, 31 octombrie 2010

Bloguri si bloggeri

In ultima perioada s-au inmultit foarte mult numarul blogurilor din Romania...daca nu ma insel, am impresia ca cifra se situeaza undeva pe la 60000, acest lucru putand fi privit din multiple perspective...n-as putea spune ca am cine stie ce super experienta in ale bloggeritului, desi mai am putin si implinesc 2 ani de cand eu si Find yourself again va umplem aceste randuri in incercarea de a va face sa fiti tot voi cei care aveti identitatea personala bine dezvoltata si o personalitate unica pentru a ajunge acolo unde va doriti, spre visele si aspiratiile voastre. Acelasi lucru incerc sa il fac si eu in fiecare moment, al carui farmec trebuie gustat si savurat din plin...nu iese mereu, dar banuiesc ca tot timpul trebuie sa iti imbunatatesti performantele si sa iti extinzi orizonturile.


Revenind la ideea cu bloggerii si blogurile, vorbeam zilele trecute cu un prieten despre acest domeniu...initial, totul plecase dintr-o gluma, dar mai apoi, stand si gandindu-ma putin, incercam sa gasesc ceea ce defineste cu adevarat un blogger si eventual niste calitati pe care acesta le-ar putea avea...ce inseamna un blog de fapt ?...o pagina pe care fiecare si-o defineste si personalizeaza in modul cum doreste si se simte capabil, incercand sa o faca cat mai placuta de lecturat, iar oamenii sa intre, sa citeasca, sa invete ceva si sa uite de problemele de zi cu zi, citind si impartasind opinii alaturi de autor si ceilalti cititori.


S-ar putea spune ca bloggerii sunt o comunitate mare ce au un scop comun...un alt mod de a interactiona si de a exprima ceea ce gandesc, simt, traiesc si experimenteaza...si da, nu cred ca exista o definitie a bloggerului si ca exista un model al bloggerului de succes...cred ca si aici, ca in orice domeniu, este vorba din nou de pasiune si de ambitie si de cat de bun poti fi(sau vrei sa fii) in ceea ce faci + promovarea pe care iti doresti sau nu sa o realizezi...cum spuneam eu...totul pleaca din interior...


Ca o continuare intre ceea ce am scris eu aici, va recomand un blog interesant si cum poate fi definita povestea unui hacker...imi veti spune ce legatura are un hacker cu un blogger ?...pai...ramane de vazut. Va recomand cu placere povestea si blogul.


O zi cat mai frumoasa:) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu