luni, 26 iulie 2010

Sa incepem...cu "inceputul"

Vorba bine...cu inceputul...mai degraba cu sfarsitul clasei a 12a, dupa parerea mea cea mai frumoasa clasa de pana acum, cand am reusit sa ne mai apropiem si noi ca si colectiv, am avut timp mai mult sa stam impreuna, profii nu ne-au mai sacait ca pana atunci la toate materiile si totul a fost frumos, un imbinaj intre invatat la materiile pentru bac(si din cand in cand si la celelalte ca na, ne mai trebuiau si note), relaxare si campionate de septica pe perechi, la care am devenit(datorita experientei acumulate de-a lungul anului scolar) mari maestrii.


Pot spune ca dintr-un punct de vedere, clasa a 12a este destul de obositoare, mai ales la noi, la real mate-info, unde aveam zile cu combinari de 2 ore de mate cu 2 ore de info, sau de romana, chimie sau mai stiu eu ce...mai este obositoare din cauza ca nu ai acces la toate informatiile pe care ti le-ai dori si care ti s-ar parea normale sa ti se ofere decat daca treci prin ele direct...si asta se intampla in fata marilor examene...recunosc ca mi-ar fi placut sa imi spuna si mie cineva mult mai multe lucruri decat mi s-au spus, dar sunt foarte multumit si asa, pentru ca mai bine sa fie cineva care sa te ajute si sa iti spuna cum stau lucrurile, decat deloc.


A mai fost bineinteles, frumoasa varsta a permiselor, a venirii cu masina personala la scoala(aroganta cu parcarea, dar sa nu stricam frumusetea aspectului), si de aici mai deviaza si unele "mici" chiuluri in masa cateodata cand te mai lovea lipsa de chef...e un alt sentiment sa stii ca esti cel mai "mare si mai tare" de pe acolo, mai ales fiind la clasa de A, considerata pe buna dreptate(zic eu) prima clasa valorica a generatiei respective.


A fost frumos...un an foarte special, in care toate lucrurile au mers de mana strans legate, intr-un angrenaj ce era menit parca sa nu dea gres...si nu a dat. Ca si colectiv, raman amintirile frumoase din toti cei 4 ani de liceu, momentele in care am ras toti ca nebunii de profesori, unii de altii, cand ne-am distrat impreuna prin diferite locatii, excursii, majorate si intr-un final la banchet si la meciul cu profesorii.


Banchetul(dupa cum va povesteam acum o perioada de timp) l-am facut la mare(si ca o paranteza, v-am mai povestit cat de mult iubesc eu marea) la un hotel foarte luxos de 4 stele din Venus...cum spunea un bun coleg si prieten: "M-as putea obisnui cu stilul asta de viata"(mult succes spre ceea ce iti doresti !). A fost de neuitat din multe puncte de vedere si apoi a urmat bineinteles meciul cu profesorii...celebra parada a nebunilor de la 12 "TzA"(si aici sa ii uram dirigului multa sanatate si sa ne vedem cu bine peste ani...cum spunea o colega aparte si care a trait ultimele zile din liceu foarte intens..."12 A au fost multe, dar 12 TzA e numai una"), insotita de o ploaie destul de puternica, dupa care in sfarsit a venit momentul meciului...s-a terminat un gen de egal...4-4...dar am primit un pic de motivatie din partea profesorilor, daca putem spune asa...petrecerea de dupa a inceput putin mai greu, dar si-a revenit pe parcurs, cand am asistat de asemenea la momente frumoase, de neuitat si chiar amuzante(sa ii uram sanatate si noroc la un pahar de whisky si Boierului).


Si uite asa in 2 saptamani venea bacul...(To be continued)

14 comentarii:

  1. Asa se intampla deseori, pe final va apropiati. Asa a fost si la mine si in liceu si in ultimul n de facultat. Cand eram deschisi si ca o familie vine licenta si fiecare pleaca pe drumul lui. Mai ramanem doar asa, vorbim dar cine stie cand ne vom mai vedea cu totii!
    Sa stii ca amintirile si fotografiile raman vesnice, cel putin asa le simt eu!
    Astept cu interes continuarea!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. tuturor le place clasa a 12-a. sfarsitul e intotdeauna frumos.
    diferenta dintre real si uman e una mare, astept urmatorul post unde sa dau drumul rautatilor legate de aceasta tema:D
    intrebare: cati profesori de la clasa ati avut la meci? 1-2 din 7-8 care nu sunt profesori??:D
    felicitari ca ai scapat cu bine de liceu si cu zambetul pe buze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ai dreptate Monica:)...o sa revin cu continuarea:)...multumesc de pareri si te mai astept pe aici:)...o seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai...daca stau sa ma gandesc...nici unul in teren. dar i-am avut mai apoi pe langa noi:D...multumesc pentru ajutor si suport si apropo, afirmatia cu "scapatul de liceu" e foarte amuzanta:))...o seara frumoasa Crystalball:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutare domnule!
    Intr-adevar, cei mai frumosi ani de acum incolo vin!
    Clasa a 12-a nu se uita deloc!
    Frumoasa postarea ta! Emotionanta!
    Mi-ai trezit anumite amintiri si mie!
    O vara cat mai agreabila iti doresc, toate cele bune si sa auzim numai si numai de bine!
    Zadkielix alias D.M

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult Zakielix:)...asa e:)...o vara cat mai frumoasa si toate cele bune iti doresc si eu:)...multumesc de vizita:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase amintiri. Ma asteapta si pe mine clasa a 12-a dar nu stiu cu cata distractie si voie buna. Clasa din care fac parte e destul de dezbinata, niciodata in 3 ani nu am fost capabili sa organizam o excursie la care sa mearga mai mult de 6 persoane. Mi se pare un vis sa mearga jumatate din clasa de la mine la banchet, dar sa-l si mai organizeze tine deja de lumea basmelor. E greu sa fie organizare daca 3 cate 3 persoane alcatuiesc mici bisericute. Ma rog sper sa se schimbe ceva, desi ma indoiesc.
    Astept continuarea, seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. M-ai readus in atmosfera ultimelor clipe petrecute in liceu desi au trecut multi, multi ani de atunci. Perioada aceasta e unica, ca de altfel si perioada studentiei. NIMIC de dupa nu se compara cu aceste doua perioade din viata unui om. Bucura-te de tinerete!

    RăspundețiȘtergere
  9. Inteleg ceea ce vrei sa spui...cam asa era clasa mea din gimnaziu...divizata in multe bisericute de gen...asta e unul din principalele motive pentru care eu nu am participat la banchetul clasei a 8a...sincronizarea as putea spune ca a fost aproape de perfectiune...in weekendul acela eu trebuia sa ajung la o etapa nationala a unui concurs de chimie, asa ca am profitat de acest aspect...speram la mai bine Cristina, si cine stie, poate o sa fie mai frumos in clasa a 12a decat iti poti imagina:)...mult succes:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc de sfat April:)...o zi buna:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai Andrei, nu pot sa-ti spun decat felicitari si felicitari si iarasi felicitari!! S-o tii tot asa! . M-ai dezamagit la un lucru sa stii. Fix cand am ajuns si eu la punctul culminant al post-ului ceva gen "imi rodeam unghiile de curiozitate", pac "TO BE CONTINUED". Hai, cat mai curand!!! S`il vous plait! Sunt asa curioasa. Povestesti amuzant si stiintific si frumos. Tine-o tot asa :* biiig hug >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Flavy:)...tot e bine, inseamna ca postul nu isi pierde farmecul...adevarul e ca am stat oleaca si ar cam fi timpul sa povestesc mai departe:)...ma bucur ca ti-a placut si sper sa iti placa si in continuare:)...vacanta placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua,

    Va contactez in legatura cu un parteneriat constand in link-exchange. Am observat ca detineti un blog foarte interesant si mi-ar face placere sa colaboram

    Va propun umatoarele 2 site-uri pentru link-exchange:
    -Motruinfo:
    titlu:Motruinfo
    link: http://www.motruinfo.ro

    -Famouswhy.ro
    titlul: Intrebari Faimoase
    link: http://ask.famouswhy.ro/

    Daca sunteti deacord adaugati cele 2 linkuri si astept un raspuns din partea dumneavoastra (includeti titlul si linkul catre blogul/blogurile dvs) pe sorin@motruinfo.ro si voi posta linkuri catre site-ul dvs de pe ambele domenii. Daca mai detineti si alte siteuri/bloguri sunt as fi dispus sa le includ in aceasta oferta si pe acestea.


    Cu respect,
    Spataru Sorin
    Stiri si articole la http://www.MOTRUinfo.ro & http://www.famouswhy.ro

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut Sorin:)...se face:)...o zi buna:)

    RăspundețiȘtergere