joi, 24 decembrie 2009

Colindele...

Colindele sunt unele din cele mai frumoase lucruri care se intampla de Craciun...imi amintesc si eu de vremurile cand eram mai mic si imi placea foarte mult sa duc mai departe acest obicei...dincolo de aspectul cand chiar primeai cate ceva pentru o urare spusa, era bucuria de a merge cu colindul, pe care vreau sa cred ca si tinerii din ziua de azi o mai au(sau macar o parte)...

Era sa uit sa scriu cateva cuvinte despre acest obicei(sa imi fie rusine)...noroc cu fosta mea doamna invatatoare...ce legatura are aceasta cu colindele veti intreba ?...sa o luam cu inceputul...ea este o persoana foarte sufletista care pune multa pasiune in ceea ce face, in special in "munca" cu copii...si pun intre ghilimele pentru ca ii place mult ceea ce face...imi amintesc de momentele cand eram in clasele mici si isi dadea silinta sa ne invete sa cantam, sa scriem frumos, sa fim mandri de ceea ce facem...mergea cu noi vara in asa-zisele "excursii" pe dealurile si zonele din apropiere si era bucuroasa cand eram prin jurul ei...astazi si-a strans grupa de viitori oameni si a inceput sa ne colinde...a inceput cu familia noastra(intotdeauna eu si cu ai mei am pastrat o relatie aparte cu doamna, cum ii spunem noi), si si-a adus si nepotica in varsta de cativa anisori, care canta cot la cot cu copiii...mi-a parut foarte bine ca a venit si am putut sa reascult colindele pe care odata le cantam si eu din postura lor...

Va aduceti aminte de copilarie si de colinde ?...eu cu siguranta mi-am adus:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu