miercuri, 8 iulie 2009

Find myself again

Spuneam eu intr-un post precedent(cred ca "Back on track", daca nu ma insel) ca acest blog nu numai ca a reusit ca cititorii sai sa se regaseasca, ci mai mult, s-a intamplat la fel si cu cel care va tot scrie filozofiile lui de viata pe aceasta pagina...da, asa e, si se pare ca deseori cand am momente proaste, acest lucru se intampla. Si acum vine din nou chestia cu sufletul...normal ca daca eu pun cate o parte din mine in fiecare proiect al meu, in acest blog am pus foarte mult suflet, pentru ca ma identific cu el si el ma reprezinta...si atunci logic ca reusesc sa ma regasesc in el...cum spuneam si mai demult...simteam ca trebuie sa fac ceva pentru mine, cat si pentru altii, si uite asa s-a nascut Find yourself again.

Ceea ce vreau sa aduc in vedere, este ca uneori, inainte, imi mai reciteam posturile si normal, ma regaseam in ceea ce scrisesem, ma linisteam, imi aminteam multe situatii si amanunte(poate uitate sau nu)...intr-un cuvant, imi recapatam identitatea in cazul in care m-as fi simtit un pic aiurea. Nu mai facusem acest lucru cam de multicel...pana azi de dimineata...Aseara, ma intorsesem de afara cu o oarecare buna dispozitie...nu a durat mult(nu stiu de ce nu prea ma mai viziteaza buna dispozitie si cand stau in camera mea in ultima vreme) si m-a luat o stare din aia gen "nu am chef de nimic", asa ca am stat la palavre cu o prietena, in timp ce citeam blogurile mele de lectura. Azi, dupa ce m-am trezit, aceeasi stare de dezinteres...am intrat pe cont sa vad ce s-a mai scris, publicat, eventuale comm-uri, etc si brusc mi-a revenit ideea sa mai imi recitesc unele din posturi. Cum era de asteptat, starea urata a trecut, mi-am adus aminte cine sunt, de unde am plecat, prin ce am trecut si unde trebuie sa ajung, lucruri care iti cresc moralul, te fac sa te simti puternic si gata din nou de lupta.

Pentru bloggeri, nu va sugerez decat sa mai recititi vechile postari...va spun eu ca va veti simti foarte bine...e normal, este creatia voastra, la care ati muncit mult si ati dedicat timp si suflet(stim noi ce stim)...iar pentru cei care nu poseda asa ceva, nu stiu daca sa va sugerez sa va faceti unul neaparat...cautati ceva la care ati muncit mult si care va reprezinta...sunt sigur ca va veti simti din nou...voi...

In final, mi-a venit in minte o melodie mai veche, dar care e la fel de reprezentativa pentru mine si acum...
http://www.youtube.com/watch?v=s4js4mQtIRs

9 comentarii:

  1. Pai toate posturile astea arata trairile tale si normal ca se schimba de la o zi la alta,viata fiind atat de variata...momentan am decat 2 posturi,blogul meu fiind nou,insa o sa iau in calcul sfatul tau pe viitor...:)>-

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumoasa melodia.
    Nu am incercat sa-mi citesc comment-urile, chiar nu m-am gandit la asta..mereu avand altele de facut. Dar e buna ideea ta, merci :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca ar trebui sa stai cu geamul deschis si poate o sa intre cineva, de obicei mie imi intra cate un tantar:))
    nu stiu daca sa il iau ca un sfat direct, dar blogul e pentru cei care au ceva de spus, nu il faci ca sa te afli in treaba sau ca nu ai ce face toata ziua acasa:D totdata eu cred ca nu oricine poate face un blog, de exemplu tu poti, dar cum ai gasit si tu sunt unii care habar nu au a scrie sau nici nu stiu bine romana si nici capul nu ii duce prea mult:D. totodata cred ca necesita mult timp si dedicatie. te felicit pt blogul tau si sa il faci mare si frumos:D:D eu o sa fiu aici sa comentez:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Printre ganduri...un aliat de nadejde atunci cand totul pare ca se darama esti chiar si acele lucruri in care ai depus suflet mult si in care te identifici...succes cu blogul:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placere Anne...daca vei avea timp si ti se va parea buna de pus in practica ideea mea, te rog sa ma anunti si pe mine in legatura cu rezultatul;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult Crystalball...bine zisa chestia cu "nu il faci ca sa te afli in treaba", chiar foarte corect aspectul. Sper sa reusesc sa duc mai departe bloguletul meu, pentru ca reprezinta un mare aliat al meu in lupta cu viata asta mai cruda si atata timp cat ma reprezinta 100%, o sa continui...nu scapati voi asa repede de mine. Multumesc pentru ca esti mereu pe aici:)

    RăspundețiȘtergere
  7. "Si oricat ar fi de greu,mereu...
    Ma mandresc sa pot spune "e prietenul meu""

    RăspundețiȘtergere
  8. Mda...
    Nu stiu cum se face, dar tu esti aproape de ceea ce se intampla oricarui om ce si doreste sa evolueze...
    Colega, fara de gluma, ceea ce ti se intampla tie (intr-o oarecare masura a cam experimentat si ...rebelul de mine)
    Cu cele mai alese gtanduri si trairi (chit ca acestea nu se pot traduce si transpune) ci doar INTELESE!

    RăspundețiȘtergere
  9. Danielix...pe zi ce trece, citind posturile tale, din ceea ce reusesc a-mi da seama si din ceea ce am trait si eu, imi dau seama ca suntem destul de asemenatori. Tot respectul meu pentru un Sagetator in adevaratul sens al cuvantului si fie ca Domnul sa ne indrume pasii si pe mai departe prietenul meu Danielix:)

    RăspundețiȘtergere