marți, 19 iunie 2012

Do you remember ?

Imi aduc aminte de vremurile cand eram mic...nu existau PC-uri, CD-uri sau playere...ai mei aveau un casetofon de ultima generatie pe atunci (cu caseta dubla, radio, putea functiona si pe baterii, etc). Dupa atatia ani, inca mai slujeste patria pe undeva pe la bucataria de vara, pe un post de radio. Printre multitudinea de casete, imi aduc si acum aminte de hiturile Tinei Turner, lui Eros Ramazzotti, Al Bano sau celor de la Genesis.


Imi amintesc cu zambetul pe buze, ce fascinat eram in timp ce cresteam pe ritmul acestor melodii. Am avut si eu perioada mea mai agitata in care am ascultat foarte mult un anume tip de muzica in majoritatea timpului...inca il mai ascult uneori...ba chiar gasesc interesante si melodiile comerciale de astazi...insa cum aveam sa descopar de vreo 3 ani incoace, dragostea adevarata nu se uita niciodata. De fiecare data cand ascult melodiile lui Phil Collins sau celor de la Genesis imi revin in minte acele imagini de mic copil, care ma faceau sa visez atat de mult.


De asemenea postul meu preferat de radio, Magic FM, are un rol hotarator in infrumusetarea starilor de spirit si in propagarea amintirilor in cel mai profund si sentimental mod posibil. 


As vrea sa dedic acest post parintilor mei, care ma sustin intotdeauna si lui Phil Collins, care ma face sa redescopar frumusetea acestei lumi in momentele cand capul inevitabil realizeaza un unghi mai mic de 90 grade fata de pozitia sa normala !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu