luni, 11 iulie 2011

Un weekend cat o vacanta

Da, exact asa m-am simtit weekendul acesta, de parca toate gandurile, prostiile si ingrijorarile mele erau plecate departe, fara vreo urma de intoarcere. Intotdeauna am fost de parere ca timpul valoreaza extrem de mult atunci cand ai langa tine oamenii potriviti, iar acest lucru ar trebui sa se intample destul de des pentru noi. In acest fel, am ramane singuri cu noi, urmarind cai verzi pe pereti si gandindu-ne la ceea ce am fi putut sa facem mai bine, o mult mai scurta perioada.


Sa revenim totusi la acest weekend, pentru ca el a fost unul luminos, calduros cum nu prea am mai avut in ultima perioada si plin de vitalitate. O reteta perfecta oarecum pentru majoritatea lumii, care s-a indreptat, dupa preferinte, la mare, munte, la o iesire in natura sau de ce nu, bucurandu-se intr-un sezlong, afara sau pe un balcon, de frumusetea vremii de afara.


Si cum majoritatea clipelor de neuitat se gasesc in esente mici pentru ca altfel nu am mai face diferenta, iata-ne acum cu o noua poveste care si-a luat locul in minti si suflete, pentru ca noi sa ne dam seama cat de multe lucruri se pot face atunci cand totul pare sa se integreze la locul potrivit.


P.S.: Da, am vazut meciul lui Bute, insa nu am mai avut fortele sa scriu ceva despre el. Ma bucur mult cand un roman reuseste sa treaca de granitele acestor multe lucruri care uneori ne retin in incercarea noastra de a ne urma visele. Oamenii acestia sunt destul de rari si merita apreciati la adevarata lor valoare. 


P.S.2: Un weekend placut tuturor !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu