vineri, 27 noiembrie 2009

Am mai lasat in urma un an...

Am comis-o si pe asta...iata-ma scriind in putinele minute ce au mai ramas pana la 00:00, in timp ce vremea avanseaza fara a se opri din cugetat ca noi spre viitorul, care ne face frumos cu ochiul...mai ramane sa ii facem si noi...voi trece peste cateva minute in lumea "oamenilor responsabili", care se prefac a uita de copilarie sub pretextul..."am crescut, m-am maturizat...gata cu prostiile"...e trist...copilaria nu este si nu va fi vreodata vreo prostie...e doar ceva ce de care iti amintesti cu placere(eu, unul) si care ai vrea sa ramana langa tine cat mai mult posibil(tot acelasi eu sustine afirmatia...pacat ca uneori pleaca mai repede decat te astepti)...

Si uite asa te trezesti realizand bilantul a inca un an in care ai intinerit/imbatranit(sau nici tu nu mai stii), si te gandesti in ce fel l-ai marcat si cum va ramane el in sufletul tau si ce se va reflecta bun din faptele petrecute...luand aceste lucruri la rand, pot spune ca varsta de 17 ani este una destul de dificila...esti practic supus unor teste mai avansate de viata(sau cel putin la acesti ani mi s-au infatisat mie)...a fost un an plin de realizari si lucruri bune...unul dintre acestea il vedeti de cate ori accesati Find yourself again, la care am inceput treaba pe la sfarsitul lui ianuarie...un al doilea, ar putea fi reprezentat de parcursul bun al scolii(desi mergea si mai bine, dar sunt multumit)...tot in acest an, am trait cel mai frumos scenariu din viata mea(a fost ca in basme), iar povestea m-a purtat deasupra norilor la o inaltime la care nu am mai ajuns pana acum...au fost totusi si momente cu mai putin soare, care m-au pus mult pe ganduri, m-au facut sa privesc aspectele vietii si din alte puncte de vedere, si sa incerc ca mereu, din orice situatie, sa vad cat mai obiectiv posibil...

Tot in acest an, am cunoscut prieteni noi, care s-au apropiat de mine, care m-au sustinut si ajutat(unul dintre ei mai mult ca toti ceilalti...)...in acelasi timp, am impresia uneori ca am pierdut unele raporturi de prietenie cu cativa dintre cei care imi erau altadata tovarasi de suferinta si bucurie...am fost mai incapatanat ca de obicei si nu am vrut sa accept unele lucruri, pentru ca mai apoi, sa imi dau seama de valorea altora si de cat de mult conteaza sa te sustii si sa ii sustii pe prietenii tai, alaturi de care sa poti petrece o jumatate de vacanta de neuitat...

Nu pot sa zic ca sunt nerabdator sa implinesc 18 ani...2 aspecte ma incalzesc mai tare...voi celebra aceasta zi speciala cu 99% dintre oamenii care imi sunt alaturi, si pot in sfarsit sa ma gandesc si eu, in mod realistic la permisul de conducere...in rest, daca s-ar putea, as vrea sa ma opresc la 18 ani, si sa fiu copilul de odinioara...


Momentan nu ma astept la prea multe de la varsta aceasta, dar va voi impartasi pe parcurs, ca de obicei gandurile si ideile unui suflet aflat regasit aici...sunt si voi ramane tot eu, chiar daca a venit 1 si simbolul infinitului, in sens vertical(alias 18)...al vostru Andrei Radutu, Rappa_ru', sau cum ma mai stiti fiecare...La multi ani, si Doamne Ajuta sa fiu cat mai sanatos si mai fericit, pentru ca in rest, cu ajutorul Lui, le facem si pe celelalte:) !



Arssura - Mereu copil
Bitza - In urma noastra
Eminem - Lose yourself
Bitza - Vorbeste vinul

35 de comentarii:

  1. LA MULTI ANI!!!!!!!!!!
    majorule. >:D<

    sa cresti mare, sa fi fercit, iubit, sanatos si sa ti se indeplineasca toate dorintele. >:D<

    miss u!

    xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  2. La Mulţi Ani din toată inima! E o vârstă la care planurile de viitor sunt încă la început. Fie să alegi drumul cel bun, să ai parte de noroc, să fii iubit şi fericit şi toate dorinţele să ţi se împlinească!

    [ce n-aş da să mai am 18 ani... :)]

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru toate urarile Julie...see ya xoxo:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru urarile din suflet Cell61:)...asa sa ma ajute Dumnezeu si pe fiecare dintre noi:)...toti putem sa avem sufletul ca al unui copil(nu neaparat de 18 ani zic eu)...depinde doar de noi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! Sanatate, sanatate, sanatate! Restu cumperi tu... ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. a muti ani, majolule si tot ce-ti dolesti sa ti te indeplineatca >:D< de la nasture

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Cristian:)...cam asa e:)...multa sanatate iti doresc si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multam mult nastule:)...abia astept sa ii dam de party si sa va am pe toti langa mine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. la multi ani! Succese!... si o dedicatie, :) http://www.youtube.com/watch?v=ej1ylPIk44o
    Numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult de urari Mace:)...foare tare clipul:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Salutare, Rappa_ru'-le !
    Scuze pentru offtopic...
    Vreau sa te anunt ca m-am mutat de pe
    http://din2009.blogspot.com/
    pe
    http://secunde.com/

    Te-am adaugat in noul meu blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hey tu.. LA MULTI ANI, Sagetatorule ("fratele" meu) !!
    ai doar 18 ani :)) o sa am si eu in curand.. putem merge la votare in turu' doi :))

    deci.. ce pot sa spun.. iti doresc tot ce-i mai bun (fericire, sanatate, iubire, etc) si ce mai vrei sa ti se implineasca

    :*:*

    LA MULTI ANI inca o data !! sa auzim numai de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ohooo.. LA MULTI ANI dragul meu Rapp, sa fii sanatos si drumul vietii sa-ti fie presarat numai cu bucurii si impliniri. Multa multa bafta in anul urmator, la sustinerea bacalaureatului!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am uitat : iertaciune !
    La multi aaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnniiiii !!!
    Numai bine iti dorim cu totii !

    RăspundețiȘtergere
  15. La MUlti Ani!

    Multa sanatate si mult succes in viata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Amice, la multi ani. Sai ai parte de fericire, de succes in tot ceea ce vei intreprinde si mai ales de danatate.
    Sa traiesti o mie de ani !

    RăspundețiȘtergere
  17. Hopaaa..avem un major:>
    La multi ani >:d<

    "pot spune ca varsta de 17 ani este una destul de dificila".M-ai cam speriat la faza asta:)).O sa fac curand 17 :-s

    RăspundețiȘtergere
  18. La Multi Ani draga rappa. sa ai parte de mult noroc în viata.

    RăspundețiȘtergere
  19. La Multi Ani !
    Sa nu uit sa zambesti si peste 18 ani....

    RăspundețiȘtergere
  20. Ok...Leo, modificam imediat si multumesc pentru urari:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc "sora mea" Sagetator:)...iti urez de pe acum si eu un "La multi ani" si tot ce iti mai doresti tu:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc mult de tot Anne:)...Doamne Ajuta sa iasa toate bune:)...multa sanatate si succes si tie:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc Sergiu:)...toate cele bune iti doresc si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Asa sa fie Geocer:)...multumesc si nu stiu inca daca vreau sa traiesc atat de multi ani...as prefera sa fiu un normal si in acelasi timp(cum imi place mie sa spun), o exceptie:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc Halatel;))...asa mi s-a parut mie;))...nu neaparat ca e dificila...a fost un an mai aparte pentru mine, pentru ca dincolo de asta, nu cred ca o sa uit anul asta vreodata...a fost un an cam de pus in rama;))...o sa vezi tu;)...mult succes:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc Darael:)...asa voi face si asa ar trebui sa facem toti:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc Andrei:)...si la multi ani si toate cele bune si tie pentru maine:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Am ajuns cu ceva intarziere si terog sa ma ierti.
    Ce as putea sa-ti mai adaug si eu la atatea urari pe care deja le-ai primit? Cred ca pot sa-ti doresc sincer:VIATA VESNICA! La multi ani si buni sa-ti dea Dumnezeu Andrei!
    Imbratisari din Vrancea!

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumesc foarte mult doamna Elena si nu aveti de ce sa va cereti scuze:)...Doamne Ajuta sa primim toti acest cadou:)...toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  30. cum sa iti ureze viata vesnica??
    este cea mai urata si oribila urare posibila:D
    in primul rand nu se poate si in al doilea cum ar fi sa traiesti o vesnicie, batran, senil, bolnav, intr-o lume atat de rea, sa te salute stra..stranepotii moartea pe pamant?

    nu iti mai urez nimic de ziua ta. ce-i mult strica:D:D

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu era vorba de viata vesnica de aici...era vorba de viata vesnica din rai, care este practic destinatia noastra, Crystalball:)...corect...si ce-i putin n-ajunge(spunea o vorba din nou):))...toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere