duminică, 18 octombrie 2009

Ne-am imbracat in haine noi

De o vreme incoace ma tot batea gandul sa schimb si eu interfata acestui spatiu de regasire al meu(trecusera deja aproape 9 luni de la inceputurile lui Find yourself again si in afara gadgeturilor si a postarilor nu miscasem mare lucru), dar nu prea gaseam ceva sa imi placa si nu eram sigur de reusita...daca va amintiti, cu putina vreme in urma, am dat-o in bara cu aceeasi chestie, cand era sa imi pierd munca de aici...Domnul m-a ajutat si atunci(sa il recuperez) si acum, prin gasirea acestui template si a iesit frumos(zic eu, mai ramane sa imi spuneti ce credeti si voi).

Asa ca dupa vreo ora de munca, cu toate schimbarile grafice si recuperatul widgeturilor, gadgeturilor si alte alea, este gata...parca arata putin altfel:)...eu sunt foarte multumit...va astept cu parerile voastre si cu aceleasi brate deschise ca intotdeauna...o seara buna si o saptamana reusita:)

35 de comentarii:

  1. E frumos, dar sa stii ca pasarile alea care se invart pe sus pe-acolo le-ma mai vazut undeva. Adica, mai foloseste si altcineva dintre cunoscutii mei virtuali aceeati tema. Asta nu e un capat de tara, evident. Oricum, tema te duce cu gandul la toamna. Ar trebui s-o schimb si eu pe-a mea, ca vara s-a dus !

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte frumos noul tau look, si io lusem atitudine la capitolul asta dar nu mi a placut mai mult decat tipa aia tarata pe jos de o am pe dupa titlu ;;) asa ca mai bine sa ma caracterizeze. Daca l-ai gasit pe asta sa iti si placa sa te si caracterizeze e perfect. parerea mea: arata foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Posibil...nu e creatia mea...e doar o personalizare;))...mie imi place foarte mult tema ta, Geocer...nu cred ca ai motive sa o schimbi;))...in fine, fiecare cu parerile lui:)...o seara buna si o saptamana reusita:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc little RED...imi place mult tema asta si cred ca si caracterizeaza mult blogul, tematica sa si pe cel din spatele lui;))...toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multam mult Sergiu:)...ma bucur ca iti place:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc ptr toate comentariile tale.
    Felicitari ptr noua infatisare a blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ai pentru ce sa imi multumesti Daniela:)...eu iti multumesc pentru apreciere:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Faina tema Andrei,e bine sa mai avem cate o schimbare din cand in cand.Daca ai putea schimba negrul din background cu ceva putin mai intunecat ar fi mai frunos.Dar bine,asta e doar parerea mea:)O saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Faina haina, chiar imi place mult, se simte mina de webmaster aici.
    eu am schimbat-o pe a mea de 3 ori intr-o saptamina si recuperarea de widgeturi m-a innebunit de-a binelea :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasă tema... La cât mai multe postări interesante, în continuare...

    RăspundețiȘtergere
  11. Păsările alea care zboară fac toţi banii... Şi culorile-s faine. Spor în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Compadvice...sa stii ca e o idee, dar ce pot sa zic...imi place foarte mult asa:)...sa nu te superi pe mine;))

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Ninu:)...am salvat tot ce se putea inainte de a incepe "operatiunea", pentru ca aveam experienta de dinainte care imi spunea ca daca esuez, e nashpa, voi pierde tot...

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc de aprecieri Cristian:)...sa fie la noi toti:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Si mie mi-au placut mult adc:)...multumesc si mult succes si tie in toate proiectele:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Rappa_ru'le, e faină tema şi combinaţia de culori.
    Să-ţi fie de bine schimbarea!

    Rămân cititor fidel ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca iti place Cell61:)...multumesc mult si te asigur ca si eu voi ramane la fel:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce de pasarele ... :)) Ce agitate par a fi :))
    E fain! Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur ca iti place Manu:)...o seara buna:)

    RăspundețiȘtergere
  20. e misto haina asta a blogului tau,link exchange?

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place mult mai mult noua tema. Multa bafta in continuare cu blogul :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc de apreciere Molie pe creier:)...cum sa nu...cu placere:)...multumesc de vizita si te mai astept pe aici:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc mult iulia:)...la fel si tie:)

    RăspundețiȘtergere
  24. este foarte frumos noul template. O zi cat mai calduroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma bucur ca iti place Anne:)...se pare ca majoritatea mi-ati impartasit parerea, ca sa nu zic toti;))...toate cele bune si tie si sa ne citim placut in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Vad ca functioneaza si gadget-ul cu numarul de articole si de comentarii.
    Tot inainte !

    RăspundețiȘtergere
  27. Dap...iti multumesc Geocer:)...cu Dumnezeu inainte ca intotdeauna:)...toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  28. stii ca eu mereu am ceva rautacios de comentat, doar ca acum nu gasesc ceva care sa merite zis. ba da am gasit.:( mai ai mult de trait, omule, citatul de la mesajul de intampinare e potrivit unei persoane pe moarte sau unui mos de 50-60 de ani:D:D, prea tanar sa gandesti la ce o sa lasi dupa moarte, e posibil sa nu mai avem net sau copii sa nu mai citeasca si sa asculte sau sa moara toti de la incalzirea globala sau de la jocurile pe calculator.:D:D:D
    blogul arata mult mai bine acum, e cum ai trece de la windows 95 la xp:p felicitari pt blog si mult succes in continuare. poate la urmatoarea schimbare o sa vad mai mult negru si un soare suparat in loc de apusul ala minunat:D

    RăspundețiȘtergere
  29. Ca sa completez complimentele... ai unul si de la mine! Si mie imi place foarte mult. Inspira a toamna... O idee: ar fi frumos sa ai cate o tema pentru fiecare anotimp. Si de fiecare data sa o schimbi la inceputul lunii anotimpului respectiv :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Citatul ala e un pic adaptat de la o melodie care imi place foarte mult...dincolo de aspectul asta, raman la parerea ca un om traieste prin ceea ce a facut, scris, etc si a lasat in urma, chiar daca nu mai este prezent in toate activitatiule cotidiene...ma bucur ca iti place:)...prefer intotdeauna un peisaj minunat in care sa ma regasesc:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Multumesc de aprecieri Fairy:)...hmmm...e destul de complicat totusi(desi ideea este foarte buna, trebuie sa recunosc), mai ales ca a durat o vreme pana am gasit tema asta...momentan o sa ramana asa pentru ca imi place foarte mult:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Eu zic ca a meritat osteneala pe care ai depus-o schimband tema! Imi place!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ma bucur ca iti place, Cristina:)...nu a fost cine stie ce osteneala, chiar ma gandeam ca o sa imi ia mai mult;))...si mie imi place foarte mult cum a iesit:)...o seara buna:)

    RăspundețiȘtergere