joi, 9 iulie 2009

Voi sunteti urmasii Romei ?

O sa incep acest post cerandu-mi scuze fata de micul procent de romani normali si pentru ca probabil o sa va mai amintesc o data in ce hal am ajuns ca popor si tara.

Probabil va intrebati ce m-a apucat...nu pot descrie sentimentul...e urat si prea dureros pentru a mai putea face ceva...mi-e pur si simplu scarba de majoritatea chestiilor pe care le vad, aud si incep sa apreciez din ce in ce mai mult faptul ca am oameni de toata isprava langa mine(rude, prieteni, persoane speciale). Cum s-a putut ajunge la asa ceva ?...Noi, romanii, un neam de atatea secole, cotropiti de atatea popoare de-a lungul timpului, bravi, curajosi, etc sa ajungem niste scursuri ale societatii(si mentionez din nou ca ma refer aici la imaginea noastra generala data nu de noi, cei care inca mai suntem in normalitate) ?...Pai cum oare ?...Cum oare sa nu te apuce la un moment dat isteria vazand numai "romani de toata seama" ?

De obicei nu ii bag in seama, ma intereseaza mult prea putin pentru a ma cobori la mintea lor(am atins un punct extrem de sensibil), dar ajung si eu ca Bitza la un moment dat, sa nu mai pot tacea. Peste tot daca va uitati vedem mai mult connationali de ai nostri din urmatoarele categorii : manelisti, cocalari, pitzipoance, "dive", tipi "macho" si "vedete"...bineinteles in aceste 3 capitole se incadreaza subcategoriile : prosti, analfabeti, ipocriti, "sanitari" si nu in ultimul rand cei ii fac pe tarani sa se simta descurajant,simtirile existand intr-un mod cu totul "aparte"(cred ca stiti voi despre ce e vorba, nu vreau sa mai includ o categorie)

Sa incepem cu inceputul...MANELISTII...nu ne caracterizeaza ca popor...sunt majoritatea proveniti dintr-o alta minoritate nationala, analfabeti, canta de te ingrozesc si tot ceea ce pot face este sa se laude cu masinile, casele si banii lor, pe care ii arunca pe lautari sau ii strecoara "femeilor de 7 stele" pe care le au din belsug...asta ar trebui sa ma faca pe mine sa ma simt nasol ?...ma pufneste rasul...

COCALARII...acea categorie de tipi care sunt intr-un cuvant SMECHERI...ce ii caracterizeaza pe ei ?...tocmai aceasta smecherie...daca deja unul este mai smecher ca ei(orice ar insemna asta, ca daca ii intrebi nici ei nu iti pot raspunde) se lasa cu duel, asta constand in masurarea cefelor, masurarea burtii, a "brandului', a masinilor si in final se lasa cu un duel cultural...lupta gorila contra gorila...dupa aceasta demonstratie de educatie, se duc la urmatoarea categorie pe care o voi explicita, pitzipoancele, le pun intrebarea "Te dau o tura cu masina, papusica mica si sexoasa ?", dupa care isi vad linistiti de activitatile cotidiene(oricare ar fi acestea)...ii putem recunoaste dupa modul de imbracaminte(specific) si dupa limbaj(e limbaj smecheros bahhhh...ce stiti voi ?)

PITZIPOANCELE...sunt acea categorie din ce in ce mai numeorasa de fete, care sunt de-a dreptul proaste...dar rau...eu nu am vazut asa ceva...probabil in mintea lor coclita au impresia ca sunt atat de destepte si ca orice poate gravita in jurul lor, incat tot ceea ce fac este sa ne arate cat de penibile si "inteligente" sunt. Se imbraca de iti vine sa dai pe langa, au limbaj de mahala, sunt uneori vulgare pana spre extrema scarboasa si ai impresia ca de abia asteapta sa primeasca...vizita perechii potrivite, cocalarul.

"DIVELE" sunt deja alt nivel...nu se mai uita la cocalari...trec direct la tipii macho, care au banul pe ei de zici ca creste seara pentru a se cheltui dimineata. Sunt acele tipe care par a avea putin cap, dar care refuza din start sa il foloseasca, utilizand trupul ca pe unic mijloc de a reusi in viata. Uneori reusesc sa treaca la urmatorul nivel si ajunga "vedete".

TIPII MACHO sunt genul avansat de cocalari...evoluand treptat, ajung sa fie astfel...cam cu aceleasi caracteristici, doar ca sunt altfel vazuti de "lume"(nu ma intrebati de ce, mie mi se par a fi toti o apa si un pamant, doar ca fara sa vreau am mai observat unele caracteristici si am mai surprins unele "dezvaluiri" dintre aceste categorii). De ce sunt macho ?...alta intrebare geniala...

In sfarsit, "VEDETELE" sunt cele mai avansate dintre fetele din breasla. Ajung sa faca schimb de experienta si business-uri legale in urma unor "burse de studii" la nivel inalt. Astfel, experienta acumulata le face sa fie "vedete" de Romania si pot acumula datorita nivelului de pregatire cam orice isi doresc pe plan profesional...mai ca iti vine sa devii vedeta nu ?=)).

Doamne in ce tara minunata traim ! Si unde mai pui ca ne miram mereu de statutul si de eticheta care ni se aplica...oare de ce ?...pai...nu stiu...poate de asta...cat despre noi oamenii normali...suntem din ce in ce mai rari si de aceea trebuie sa incercam sa scoatem tara asta si pe cei care o guverneaza la liman...Doamne Ajuta si lumineaza-ne Calea si drumul pe care mergem !

10 comentarii:

  1. Mda...Despre "dive" am vorbit si eu in cel mai recent post al meu-"Adevaratul sens".Tocmai am vazut un fragment dintr-o stire prin care eram informati ca o sa se reduca numarul de profesori universitari din Bucuresti,probabil ca prin scoli o sa vina niste personaje foarte "hot" sa ne predea ca na,asta se vinde...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si, cand te gandesti ca acestia conduic si...mai mult sunt adevaratele..."modele" ale societatii, mai ca imi vine sa cred ca unii dintre noi nu prea am avea ce cauta prin peisaj...
    Foarte bine scris si documentat, stimate prieten!
    Nu stiu de unde ai, dar talent si pricepere ai din belsug!
    Te admir si te respect, coloega!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce m-am distrat citind articolul tau. :))
    Pentru mine "divele" rasarite din nimic si "pitzipoancele" sunt unul si acelasi lucru. Stiu ca moda cu "diva" a inceput de la o revista. Cel putin eu asa cred. Cand eram in liceu o vedeam peste tot. Aveau si test de personalitate "Afla daca esti diva", ceva de genu` :))
    La fel si cu manelistii, cocalarii si tipii macho. Manelistii sunt pe acelasi rang cu cocalatii pentru ca au acelasi comportament. Iar tipii macho... la fel. Degeaba ai bani daca nu stii ce sa faci cu ei. Degeaba ai bani de la mami si de la tati daca stii sa iti iei masina de cai putere si sa o bagi in primul stalp cu ochii la "diva" de langa tine.
    Cum spunea si Mircea Badea: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm...i-auzi...nu mai bine se duc ei sa predea undeva la mama lor acolo ca sa nu ne mai "impartaseasca" din "experienta" lor ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult din nou prietenul meu Danielix. Nu consider ca am prea mult talent sau pricepere, dar nu stiu de ce se pare ca paharul cu rabdare a dat pe afara in seara asta si simteam ca trebuie sa scriu...

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesante chestiile cu testele de "divism", Fairy:))...chiar foarte tare:))...cat despre genul asta de oameni...cum ar zice Mircea Badea(si cred ca stii la ce ma refer daca urmaresti) : "Atunci...bine"

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau sa fiu o pitzi!! e visul meu de`o viata. =)))
    oare ce sentimentre nutreste o pitzi cand isi face poze in oglinda??

    RăspundețiȘtergere
  8. Tu chiar crezi ca stie ce inseamna a nutri un sentiment, sau ca stie ce e acela ?...eu nu cred:D...ea e diva si gata...ce sentimente...prea putin important:))

    RăspundețiȘtergere
  9. mie imi place chestiile de genu "suck me...i`m famous" sa mori tu?!

    RăspundețiȘtergere