sâmbătă, 6 iunie 2009

Weekend-ul de dinaintea vacantei

Mai e o saptamana de scoala si vine vacanta cea mare(in practica scoala nu prea se mai face cam de multicel, dar asta e programul). Cum luni,8 iunie, este Sfanta Sarbatoare de Rusalii( a doua zi), s-a dat liber astfel ca avem un nou weekend prelungit(era frumos sa fi dat liber, parerea mea, si de 1 iunie, ca sa avem si noi timp sa bucuram copiii din noi, dar merge si asa).

Se pare ca se anunta sa fie un weekend frumos, in care se spune ca nu ar mai ploua, deci motive in plus sa stam pe afara, sa ne bucuram de aceste zile frumoase. Eu sunt intr-o mica dilema...nu prea stiu ce sa fac...prietenii mei impreuna cu care ma asteptam sa petrec aceste zile sunt imprastiati pe la munte, pe la Bucuresti, prin diverse locuri, etc...si nu prea stiu ce sa fac. Pe de o parte as iesi din casa si as sta multa vreme pe afara(dar singur e destul de plictisitor), iar pe de alta parte ma tenteaza sa imi termin si eu cartea inceputa de ceva vreme("Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus" de Marc Levy) pentru ca mai am vreo 2 interesante in asteptare, sau sa ma joc si eu o strategie(de multa vreme nu am mai stat pe un joc sa mai imi redezvolt si eu latura srategista din mine) sau in fine un joc care sa ma solicite din punct de vedere intelectual. De asemenea, as juca un sah undeva pe o poiana, sau as canta ore in sir la chitara alaturi de cineva special mie sau multe alte chestii care m-ar relaxa, bucura si inveseli.

Nu stiu ce o sa reusesc din toate astea, dar sper sa nu mi se para ca am pierdut weeekend-ul asta frumos...

Apropo...vine vacanta...ne-a mai imbatranit scoala cu un an(daca pot spune asa). Voi trece in clasa a XII-a si se anunta noi episoade din drumul pe care mergem spre visele si aspiratiile noastre...

4 comentarii:

  1. clasa a 12-a:)) o sa ai la material pt blog, dar nu o sa ai timp, o sa ai multi nervi si muulte emotii, o sa iti doresti sa scapi cat mai repede, dar in acelasi timp sa mai ramai, sa mai tina putin si in final o sa fi fericit ca ai terminat si vai de capul tau ce te asteapta:)) abia astept sa ne contrazicem:)) pt ca ma indoiesc ca o sa fii la fel de fericit ca mine, dar sigur o sa fii dezamagit, cu toate ca sper ca tu sa ai noroc si sa te bucuri mai mult ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Speram sa fie bine.Mai e un an totusi, care va trece ca nebunu'. Cu ajutorul Lui Dumnezeu, vom reusi sa trecem cu bine de bac, sa intram fiecare pe unde dorim si intr-un fel deja imi pare rau ca termin...pe de alta parte tare curios sunt cand ne vom intalni prin Bucuresti fiecare cu facultatea lui;)). Domnul sa ne ajute !

    RăspundețiȘtergere
  3. da da:))
    bucura-te ca mai ai timp sa te uiti la ceas si sa vezi ca trece timpul.. in curand te vei trezi in fata faptului deja implinit.
    intamplare comica: eu credeam ca suntem in 1 iulie si eram in 3 :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dap...pe tine te inteleg ca ai fost in examene si mai pierzi notiunea...odihna placuta si felicitari(nu mai pune la suflet ca e ok)

    RăspundețiȘtergere