joi, 25 iunie 2009

Vraja marii

Am ajuns ieri in Saturn, pe malul Marii Negre, o statiune frumoasa pe care nu am mai avut oportunitatea sa o vizitez pana acum...deja vizorul apei, care parca ma chema, a trezit in mine acel dor de mare pe care il uitasem undeva intr-un colt al meu de cam 3 ani. In prima zi nu prea am avut oportunitatea decat sa vad imprejurimile, insa de azi am inceput sa ma bucur de zona. Pe aici vremea parca are o alta dimensiune...si la stiri se anunta in toata tara ploi, descarcari electrice, etc, insa aici nu se respecta acest lucru. In timp ce pe acasa si prin alte zone vremea era mult prea trista, aici soarele si splendoarea brizei marine pur si simplu incantau simurile. E adevarat, a fost o tentativa,esuata insa, a ploii...astfel a fulgerat, tunat si stropit putin, insa nesemnificativ seara trecuta.

Pentru mine marea are si un altfel de efect...probabil mi-a fost indus inca de cand eram mic(parintii m-au dus la mare inca de cand aveam cateva luni si traditia a continuat ani de-a randul pana spre gimanziu...iar dupa cu mici intreruperi). In fine, ceea ce e important e ca peisajul pur si simplu vindeca spiritul si incanta prin frumusetea, finetea si unduirea valurilor.

Ca de obicei(fiind inca in Romania) exista si mici parti mai putin frumoase...spre exemplu hotelul in care stau are 14 etaje si pentru asta sunt in functiune 3 lifturi. Pana aici, nimic deosebit...partea geniala vine de acum incolo...fiind multe etaje, chemarile de pe fiecare sunt destul de dese(uneori chiar foarte) si atunci se ajunge la plimbari fortate cu acesta de ordinul minutelor sau uneori a zecilor de minute. Cea mai criminala faza am patit-o ieri cand nevoit sa ajung la masa, am asteptat 5 minute sa vina, dupa care liftul ne-a oprit respectiv la etajele 12,13,14,13,12,11,10,9,8,7,5,3 si intr-un final la parter...inca o parte tare, usile asteapta ceva vreme pana se deschid si se inchid, fiind pe senzori. Inca ceva frumos(da, da...) terasele din zona au obiceiul sa petreaca cu muzica la maxim pana tarziu in noapte. Nimic deosebit again, doar ca...cu manele...se auzeau foarte tare, ziceai ca sunt langa patul meu(si eu stau la 11:D).

In rest, intentionez sa ma bucur de mare pentru ca ma revitalizeaza...in final o melodie care mie imi place mult...
http://www.youtube.com/watch?v=SfRk7Bgx1iQ

2 comentarii:

  1. si eu care credeam ca bogza a murit:))
    m-ai emotionat pana la limita rasului cu descrierile peisajului:D
    intr-adevar marea e frumoasa, dar poate gasesti ceva mai putin evident de descris si intr-un mod mai original,nu atat de simplist, dragul meu scriitor:D( se observa putinul timp pe care il am:)) sa nu te sup, ia-o ca pe o critica constructiva din partea cuiva careia nu ii place romana:D)
    cat despre lift foloseste scarile sau parasuta daca stai la 11:D
    distractie placuta la mare!!! sa vii pe lumina acasa ca sa te vad:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms ms...yep...o sa trec pe la tine knd ma intorc(sper sa am timp)...eee...fiecare cu descrierile lui...eu scriu cum simt;)

    RăspundețiȘtergere