duminică, 28 iunie 2009

Simplu = Complicat ?

Mi se intampla deseori sa vad, realizez sau chiar sa ma mir de niste lucruri...imediat gandul imi zboara la anumite situatii din viata reala...nu stiu daca ati observat...in general lucrurile care sunt complicate devin si mai complicate odata cu gandul de a rezolva, iar lucrurile simple...sunt doar niste vorbe spuse in vant. Dupa mine nu exista lucruri simple...sunt doar niste chestii subiective, care ni se par a fi noua intr-un fel sau altul si ni se pare ca detinem toate raspunsurile. Oare ?...Si acum vine intrebarea cea mai geniala posibila a vietii pe care o traim, o intrebare care poate deveni paranoica in cazul unei stapaniri mai subtile de sine...mareata SI DACA ?...

Cam de aici pleaca totul...de la alegerile pe care le facem, pana la urmarile la care ne gandim sau nu. Ni se pare a fi simplu sau complicat...in fapt, simplul este complicat, doar ca nu ne dam noi seama. Deja, cand luam o decizie, avem tendinta sa spunem..."e foarte simplu, ce o fi, o fi"...SI DACA nu e asa ? Daca tot ceea ce facem e pentru ca simplul se transforma in complicat de-a lungul vremii, iar tot ce ni se parea foarte usor se transforma in greutatile vietii pentru ca nu am stat sa judecam toate aspectele alegerii "simple" ?

Nu ma intrebati de ce am scris acest articol...e doar o chestie de alegere...

P.S. : Eu cred ca trebuie sa gasim Calea...iar calea e la Dumnezeu...tot ce trebuie sa facem e sa constientizam ca El ne iubeste si ca suntem de o fiinta cu El. Domnul sa ne ajute in alegerile pe care le facem !

7 comentarii:

  1. Eu una, cel putin, intotdeauna imi pun intrebarea "Si daca...?" pentru simplul fapt ca ma gandesc la consecinte.
    Sunt persoane care nu fac asta si se dau cu capul de pereti doar pentru ca prefera sa actioneze la primul impuls, fie el bun sau rau.
    Cineva imi spunea "prefer sa ma dau cu capul de 10 pereti, decat sa stau sa ma gandesc ca in spatele primului perete mai urmeaza alti 9". Eu nu cred ca are dreptate... dar, fiecare isi creaza propriul stil de viata asa cum si-l doreste.
    In final, totul este la alegerea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu imi pun de foarte multe ori aceasta intrebare...am trecut prin niste chestii si eram mai mic, mai netrecut prin viata...nu stiam ca daca nu lupt pana la capat voi ramane cu regrete si cu intrebarea "Ce-ar fi fost daca?"...si uite asa mi-am dat seama ca in genul asta de situatii, cand chiar consideri ca merita efortul, trebuie sa faci orice tine de tine pentru a nu ajunge din nou la intrebarea aceea mareata...

    RăspundețiȘtergere
  3. "Si daca ramuri bat în geam
    Si se cutremur plopii,
    E ca în minte sa te am
    Si-ncet sa te apropii.

    Si daca stele bat în lac
    Adâncu-i luminându-l,
    E ca durerea mea s-o-mpac
    Inseninându-mi gândul.

    Si daca norii desi se duc
    De iese-n luciu luna,
    E ca aminte sa-mi aduc
    De tine-ntotdeuna." Mihai Eminescu

    de ce pun poezii?
    pt ca poetii simt mai bine, dupa pararea mea,,lucrurile sensibile si pt ca ei zic mai mult in 3 strofe decat ce urmeaza eu sa zic...

    RăspundețiȘtergere
  4. mie viata nu mi se pare complicata, cel putin nu viata mea. a celorlalti parca ar fi putin, dar pe a mea nu o pot vedea asa.. iau decizii usor fara sa ma gandesc prea mult la ce o sa fie dupa.. si nu regret nicio decizie luata in viata mea.. lucrurile nu mi se pare complicate, o pregatire suficienta te face sa vezi totul foarte simplu sau probabil nu aprofundez problemele prea mult.. nu e greu sa traiesti atunci cand stii ce vrei, nu e nici macar complicat... dar să îţi trăieşti viaţa este ceva foarte rar. Majoritatea oamenilor doar există.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu...imi place poezia asta mult pentru ca e scrisa ca de la suflet la suflet.
    In cea mai mare parte...corect, numai ca fiecare isi vede modul de a trai altfel...eu am scris in acest post ceea ce gandesc...e posibil sa se schimbe sau nu...

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu la comentariu am scris despre mine si ce cred eu ( nu asa trebuia?). de parca nu te-ai obisnuit deja sa te contrazic ce rost are sa mai zici ca : "eu am scris in acest post ceea ce gandesc..." e evident:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Tocmai asta voiam sa subliniez...ca fiecare pe blogul meu trebuie sa isi exprime punctele de vedere, la fel cum si eu o fac in calitate de admin:D pentru ca dupa toate parerile sa fim in stare sa tragem concluziile.

    RăspundețiȘtergere