joi, 25 iunie 2009

Ratonelile continua

Nu am mai dat atentie prea mare in ultima perioada pitzipoancelor si cocalarilor messului care ne fac sa simtim deseori ca avem de ce sa traim(ca sa radem in hohote tinandu-ne de burta pana picam pe spate cu statusurile si pozele lor de avatar). Oricum, in seara asta, mi-a reatras atentia un subiect pe care l-am avut in vizor pentru astfel de chestii geniale o perioada relativ lunga si ce surpriza...inca mai poseda aceasta arta:)) si nu numai acesta, mai sunt si multi altii.

O sa pastrez anonimatul persoanei pentru ca e de porc sa dai asa ceva pe un blog(chestii publice, nu de alta) si daca doriti sa radeti si voi ca si mine...pai, lista de mess e plina de astfel de fenomene...have fun !

8 comentarii:

  1. oricum nu s-ar simti si nu ar intelege de ce o faci pitzi.. suntem intr-o continua formare de pitzipoance si cocalari... grav>:P>:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta asa e...si partea urata...greu isi dau seama frate k sunt prosti...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu cunosc persoane care sa isi dea seama:))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))...asta km asa e:))...incearca sa gandesti pozitiv...cine te ar mai face sa pici pe jos de ras cu gesturile lor penibile ?...atata k...pacat de ei ca nu isi dau seama...ar putea sa realizeze cv cu timpul asta irosit prin "modalitati intelectuale":)):P

    RăspundețiȘtergere
  5. razi, razi cand ii vezi cat sunt de prosti, iti aduc zambetul de buze, dar uneori iti vine sa vomiti cand vezi atata prostie si mai ales e trist si e de plans cand vezi unde se indreapta lumea..

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu si asta...mai nasol e atunci cand incerci sa aduci in vedere niste lucruri bune si ti se respinge initiativa intr-un mod foarte urat...iti vine sa pleci si sa nu te mai intorci...

    RăspundețiȘtergere
  7. stii o colega de a mea a zis o vorba si toti am tinut-o minte si o dam ca raspuns la intrebarea de ce nu vrei sa fii profesor?
    nu vreau sa imi bat capul cu prosti:D
    ce rost are sa ii inveti sau sa ii sfatuiesti?
    conditia lor umana e limitata creierul exista dar nu e folosit decat la 5% din capacitatea lui si asta pt intretinerea fiziologica nu pt a gandi ( de obicei omul foloseste 10%, nu mai stiu unde am auzit asta, de la un profesor ceva de genul studiu etc..)
    doar hitler ii poate schimba pe ei, noi nu avem prea multe sanse.. mai ales ca nu avem acces la mitraliere sau spalari de creier, iar educatia e degradata pana la inexistenta:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Crud, urat, nenorocit si dureros adevar...dar nu putem nega realitatea...

    RăspundețiȘtergere