marți, 9 iunie 2009

Povete de la Cel de Sus

Nu prea imi sta mie in fire sa fac posturi in care sa fac trmiteri la alte pagini, dar(daca va amintiti, intr-un post anterior, v-am recomandat "Codul lui Oreste") ultimele lui 2 articole din 6, respectiv 8 iunie mi se pare definitorii pentru viata si ghidarea omului in ea...ce bine ar fi daca am reusi sa ne ghidam si noi dupa aceste indrumari ceresti(macar cat putem, dar sa incercam)...sunt convins ca am fi mult mai fericiti. Acum...alegerile raman ca intotdeauna la fiecare dintre noi...

As vrea sa pot face si eu macar cateodata anumite fapte bune, si sa am macar un dram mai mult de credinta...Domnul fie cu noi !

http://codulluioreste.blogspot.com/

2 comentarii:

  1. nu iti sta in fire dar faci trimitere la alte pag;))
    sunt unii care pot exprima mai bn si mai frumos ce noi nu ptem zice.. nu te mai scuza atata:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai da...tocmai de asta...am preferat sa ramana exact ce e scris in Codul lui Oreste pentru ca e scris exact pe sufletul nostru.

    RăspundețiȘtergere