joi, 4 iunie 2009

Messengerul loveste din nou



Nu prea mai aveam chef sa intru in seara asta pe net, dar acum ma bucur ca am facut-o. Am intrat sa vad cam cine e online, eventual sa verific daca am vreun mesaj, mail, comment pe blog sau ceva de gen si am vazut ceva ce nu s-a mai intamplat pana acum...Eu nu am multimess(mi se pare oarecum o porcarie...la ce sa stai pe 2 sau mai multe id-uri ?...hai sa zici daca as avea frati, surori sa zici ca as imparti calculatorul cu ei, da ar fi o idee, dar asa mi se pare inutil). In fine, eu intru foarte rar spre deloc, pe un al doilea id de mess, facut din lipsa de ocupatie(nu mai stiu foarte sigur pentru ce l-am facut, dar in fine) astfel ca mi s-a parut foarte bizar cand am observat ca imi apar 2 Y! Messenger pe ecran...Prima data nu i-am acordat importanta, dar apoi m-am gandit ca poate e genul de situatie de care am amintit eu intr-un post anterior(cel legat despre Mozilla Firefox, cu punctul, cand aminteam de prietenii mei care descoperisera cum se poate sta pe un id, 2 persoane). Intr-adevar...cam asa era sa fie.

Astfel, curios, am intrat cu acelasi id de 2 ori...cum eram normal, m-a respins de pe unul pentru ca eram pe altul...insa cand am intrat pe celalalt id, puteam sa vorbesc nestingherit de pe acelasi Y! Messenger(fara program de multimess) intre mine si...mine. Foarte tare...se pare ca cei de la Yahoo inca mai au mici disfunctionalitati...intr-un fel e bine...ne furnizeaza si noua material...ne mai citim;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu