sâmbătă, 6 iunie 2009

La un vot distanta de...

Maine se anunta a fi votarea pentru europarlamentare. Nu prea stiu cine candideaza, nici nu ma intereseaza foarte tare, treaba e ca iar o sa fim somati sa iesim la vot(promisiuni cat marea cu sarea, etc) si sa ne exercitam "dreptul" pentru ca pe mainile noastre merge aceasta tara...da, da...sigur ca da...

Nu am drept de vot inca, nici nu pot sa spun ca mi-l doresc foarte tare, ideea e ca nu cred ca la ora actuala, in Romania, ar merita votul meu vreunul din candidati, care oricum sunt aceeasi de vreo 20 ani incoace(cu mici modificari, insa neimportante). Nu ca as fi eu, vreo persoana importanta, dar un vot e un vot, si de ce sa votez, sa imi dau si eu practic acordul la ducerea acestei tari de rapa ?...nu prea inteleg asta, si de asta nici nu mi se pare adecvat. Cand va exista cu adevarat cineva care e chiar pus pe treaba, nu pe furat, atunci va fi ok...pana atunci...pace si ne vedem in continuare de viata din Romania...asa cum este ea...

2 comentarii:

  1. cetateanul turmentat( ametit intreaba): eu cu cine votez??:)))

    toate-s vechi si noua toate

    RăspundețiȘtergere
  2. Si raspunsul genial al zilelor noastre...NU AI CU CINE !

    RăspundețiȘtergere