sâmbătă, 20 iunie 2009

De sezon

Am vizitat tot saptamana trecuta cu ocazia terminarii clasei a XI-a si laudatul nou strand al orasului Valenii de Munte. In principiu, amenajat frumos pana acum din ce am vazut(desi nu am avut ocazia sa il incerc deoarece am ramas doar la masa), cu teren de fotbal, tenis...simpaticut. Ma asteptam totusi(si repet din ce am vazut ca nu am putut inca sa il testez) la ceva mai mare din punctul de vedere al bazinului(si subliniez ca este decat unul exceptandu-l pe cel al copiilor). Poate de asta mi s-a parut ca se putea sa fie mai bine(intotdeauna se poate). In rest totul parea ok, chiar frumos, si locatia parea buna(un pic cam departe totusi, dar asta e)...numai bine de sezon.

Balaceala placuta !

8 comentarii:

  1. foarte placuta... sa nu mergi pe jos seara si mai ales singur, cu toate ca nu cred ca tu ai avea probleme:)))
    intr-adevar e frumushel.. ceva util si in orasul nostru.. sunt curioasa cat tine:))

    RăspundețiȘtergere
  2. locatia buna?come on...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu as avea probleme, ah ?...te iei de pigmentelul meu ?...oftica asta:P:P:P...si eu sunt curios cum se lasa cu strandul asta, dar in fine, buna ideea

    RăspundețiȘtergere
  4. In sensul ca mi se pare amplasat corespunzator...nu neaparat unde...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ai prins toata ironia:))
    nu ma iau de pigmentelul tau ci de productia de melanina.. si nu ma oftic.. cel putin eu ma vad noaptea:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow...stii ca asta inseamna razboi...vezi tu dupa bac:))...facem sesiuni de contraziceri live right here on Ultra Sat Find Yourself Again

    RăspundețiȘtergere
  7. a cam trecut bacul:))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Corect...pai inseamna ca tre' sa incepem la un moment dat;))...sa vedem cand ma prinzi online ca o sa traga lumea de mine acum ca am ajuns acasa:))...nu-i nimic;)...imi place;))

    RăspundețiȘtergere