sâmbătă, 20 iunie 2009

Clipe de neuitat

Nu stiu daca ati trait sentimentul, dar tineti bine de el daca il intalniti...vine un timp(pentru toti zic eu) cand pur si simplu ti se intampla cel mai bun lucru posibil din viata ta si constati ca ceea ce traiesti depaseste ceea ce ti-ai dorit si esti cel mai fericit om din lume. Da, am trait clipele astea si sunt de departe cele mai frumoase amintiri pe care le pastrez in gand mereu, pentru ca sunt momentele in care simti ca traiesti cu adevarat si nimic nu te-ar face mai fericit decat acestea. E o incununare de sentimente, care mai de care mai fericite, mai intense, care te fac sa te simti unic si norocos ca le traiesti, o stare de spirit pe care o atingi o data in viata la fel ca si aceste scene.

Mi-e destul de greu sa descriu in cuvinte aceste lucruri, pentru ca ele se simt, dar am simtit ca trebuie sa scriu despre ele pentru ca sa ramana ceva in urma mea(in afara de amintiri..."ramane in urma noastra ce am facut, ce-am scris" - pentru cunoscatori).

O sa fiu un pic egoist si o sa imi tin momentele de neuitat doar pentru mine. Pentru ele nu o sa pot multumi vreodata indeajuns Celui de Sus, care are grija de noi si ne vegheaza in permanenta orice s-ar intampla(chiar daca noi voit sau nu, uitam de El cateodata) precum si persoanei unice si foarte speciale din viata mea, care a facut toate acestea posibile.

Cat despre viitor...ramane in mana Lui ca intotdeauna. Ce putem sa facem este sa ne rugam la El si sa incercam sa Il iubim si sa ne iubim aproapele pentru ca fericirea e iubirea si fara iubire viata nu isi are sensul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu