vineri, 26 iunie 2009

Carpe diem

Prea putine lucruri conteaza cu adevarat, chiar daca pentru noi par a conta majoritatea. In cazul meu...e si mai greu...eu pun pasiune si suflet in majoritatea activitatilor mele. De ce ?...pai pur si simplu daca tot e sa fac lucrul respectiv, sa simt ca ma implic si ca la realizarea lui am contribuit si eu. Nu stiu daca va dati seama, dar mie imi da o altfel de stare de spirit, un punct de maxim moral atins plus o anumita satisfactie. Bineinteles, cum era si de asteptat, acest lucru are parti bune si rele...nu e foarte bine sa fii implicat in masura in care ma consider eu a fi in mai toate lucrurile pentru ca nu toate ies cum iti doresti. Si de aici pleaca practic problemele...pentru ca pasiunea asta implicata in niste aspiratii, idealuri, vise, etc e posibil sa se risipeasca(nu e niciodata degeaba, pentru ca fiecare lucru pe care il faci este facut pentru tine mai intai si mai apoi pentru altii).

Subiectul asta e de dezbatut, numai daca stati sa va ganditi prin cate chestii poate ati trecut si voi si v-ati implicat, si nu au iesit, etc...la un moment dat dupa vreo cateva nerealizari mai serioase, ajungi sa iti pui niste intrebari, sau incepi sa crezi ca e ceva in neregula cu tine sau chestii mult mai serioase care te afecteaza destul de mult...in principiu totul pleaca din interior, depinde cat de puternic esti, cat de mult te implici in ceea ce faci si ce asteptari ai. Nu intotdeauna lucrurile pe care le asteptai sau cautai de mult vor iesi cum te astepti...e o lege nescrisa constatata de mine a vietii, iar pentru asta tebuie sa fii pregatit pentru orice.

Cam in asta consta chestia cu "carpe diem" sau "traieste clipa", care e subiectiva din nou...pe de o parte e corecta, sa traiesti fara sa te gandesti la viitor, trecut, etc si totusi cum poti...cand stii ca nimic nu e sigur si totul se poate termina cand nici nu te astepti ?...oare e bine sa fii nepasator sau nu ?...refuz sa cred ca cei nepasatori sunt fericiti...in fine, e de meditat...

P.S.1: http://www.trilulilu.ro/Alecz/0748728686a4e6
P.S.2: http://www.trilulilu.ro/alinuta88/06b31b89e8de3c

11 comentarii:

  1. "Cand esti inconjurat de probleme
    Cauti o cale sa scapi rapid de ele
    Solutia o,gasesti caut-o la tine
    Traieste clipa si ieri,si azi si maine"

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap...stiu...doar k nu reusesti mereu sa traiesti clipa si ieri si azi si maine. Tu ai reusit ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Incerc sa ma bucur de viata...insa tind sa cred ca "Timpul curge uniform pentru toata lumea, ca apa unui rau. Numai oamenii de pe mal nu merg la fel.Batranii se misca anevoie,ramanand mereu in urma apei si de aceea li se pare ca timpul trece atat de repede.Noi,tinerii,alergam vartos,lasand timpul mereu inapoia noastra"[Alexis Karel]...asa ca totul depinde de noi

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine...hai sa iti zic si eu ceva : atata timp cat te simti bine in pielea ta si esti impacat cu tine si cu Dumnezeu, viata e o traire a clipei permanenta. [Rappa_ru']
    Aaa...si inca un aspect...a nu se intelege ca eu le stiu pe toate sau ca mi se pare ca am solutiile pentru toate pentru ca nu e asa...eu doar scriu ce simt si ce cred...

    RăspundețiȘtergere
  5. in primul rand, conteaza ceea ce pe tine te face sa simti, nu ce zic sau ce considera ceilalati.. conteaza ceea ce pe tine te face mai bun si te integreaza in societate ca din pacate nu putem trai singuri.. e prea greu, mai ales cand tinzi sa-ti gasesti perechea:P si viata e plina de atatea minunatii:))
    in al doilea rand, cum ti-am mai zis, nu merita sa te implici in viata asta atat de materialista, mai ales ca e posibil sa fii dezamagit de multe ori sa suferi pt un lucru, destul de frecvent, si nu are rost:D insa meriti felicitarile mele ca poti face asta , in ziua de azi putini se mai implica, sunt egoisti, blazati si dupa pararea mea oamenii se robotizeaza..
    solutia mea este sa fii detasat, indiferent.. nu tot ce e in jurul tau merita sa te implici, trebuie sa stii sa alegi.. si da e mai bn sa fii nepasator.. sa nu te lasi daramat de vanturile ce bat pe langa tine;)

    RăspundețiȘtergere
  6. De daramat nu stiu daca ma darama, pentru ca nu las pe nimeni si nimic sa ma darame pentru ca am muncit prea mult ca sa ajung aici pentru a lasa ceva sa ma doboare. E adevarat ca ma afecteaza destul de mult unele chestii tocmai din pricina faptului ca ma implic, si ma implic pentru ca asta sunt si nu stiu in ce masura pot sa stau detasat cand vine vorba de ceva de la care astept anumite lucruri...asta sunt.

    RăspundețiȘtergere
  7. asta esti momentan.. tu ai zis totul e trecator.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmmm...aici se lasa cu povesti...ca eu nu prea m-am mai schimbat de un timp...si sincer, nici nu intentionez sa ma schimb prea mult in viitor...acuma sa vedem ce ne rezerva timpul;)

    RăspundețiȘtergere
  9. nu as fi atat de sigur in locul tau.. tema de dezbatut cand vom avea timp.. iar am ramas fara:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Vor fi sesiuni de dezbatut...te anunt eu;)

    RăspundețiȘtergere