sâmbătă, 20 iunie 2009

Am imbatranit

S-a mai scurs un an, am mai terminat o clasa si inca un pas spre viata a mai fost facut. Am terminat urata clasa a XI-a(dupa parerea mea cel mai greu an de pana acum, exceptand poate a 8a cand eram in tensiune cu examenul) si ne aflam astfel in ultima vacanta mai fara stres din liceu. La anul pe vremea asta deja suntem, cum ar zice profu' de mate, cu lujerii bine dezvoltati in spatele nostru. Ma tot gandeam ce repede a trecut timpul si ce multe griji prostesti imi faceam in a 9a si in a 10a si pentru ce ?...raspuns...nashpa...pentru nimic important. Cand vezi ca tragi tare pentru niste chestii care ti se par a fi importante si constati de fapt ca nu a meritat efortul te cam ia cu un sentiment de implinire strong(ca sa nu zic altfel).

In fine, vara asta in principiu e destinata multor planuri(sa vedem de cate ma pot tine). Momentan vorbind, am in plan o mare(sau mai multe), o nationala la care trebuie sa ajung, o tabara, si bineinteles distractii cu prietenii si cine mai stie...aaaaaa da...uitam... si vreau sa si invat putin ca se anunta un an greu cu multe chestii de facut...

Oricum...ma simt cam batran si nu prea imi place chestia asta...vom vedea...cu Dumnezeu inainte ca intotdeauna !

12 comentarii:

  1. asa e, mosule...
    The Curious Case of Andrei Radutu:))
    trebuie sa vezi filmul, nu mai am filmul sa ti-l dau eu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...m-oi simti eu batran...dar nici in halul asta de mos...deja cand imi spui mos ma simt ramolit si parca astept nepotii sa imi manance pensia si eventual faza cu bufnita...in fine...vezi minte de copil imbatranit inainte de timp

    RăspundețiȘtergere
  3. mda..
    at o sa te alint benjamin , mosule.. dar tot un mosuletz al generatiei tale ramai. tu ti-ai ales statutul asta, eu doar il respect si ti-l reamintesc in caz de il uiti:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu in ce masura mi l-am ales eu(e adevarat ca am zis ca ma consider un copil imbtranit inainte de timp) dar e la fel de adevarat e ca nu m-as fi considerat asa daca nu aveam motivele mele...asta e

    RăspundețiȘtergere
  5. l-ai ales pt ca iti accepti statutul asta, dar o faci tare bine.. stii ca glumesc cand te tachinez asa, insa trebuie sa stii sa fii matur, imbatranit, dar si tanar in acelasi timp;) ai grija sa nu pierzi acest aspect din vedere. viata poate fi frumoasa daca stii sa o traiesti. mult succes si esti prea tanar sa meditezi atat.. bucura-te daca ai de ce, cam greu poate la inceput, totusi cauta sa te bucuri mai mult de viata mai lasa meditatul si pt batranete aia adevarata ( pana atunci blogul o sa aiba mai multe optiuni:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))...dap...ai dreptate...anyway...te-ai mira sa vezi cat de copil pot fi uneori

    RăspundețiȘtergere
  7. Copil imbatranit inainte de vreme...din posturile tale cred ca in spatele mastii de om matur se ascunde un copil care vrea sa se bucure cat inca mai poate de "viata de copil"...

    P.S.Astea sunt versuri dintr-o piesa care dupa parerea mea este foarte frumoasa si pentru mine chiar linistitoare...

    "Eram copilul pe care acum as vrea sa-l mai ascult din cand in cand
    Prea des in amintiri ma pierd razand
    Si ajung din nou aici si acum plangand
    Din nou prea des cu fiecare rand
    Era usor cand nu stiam ce greutati m-asteapta maine sau
    Cand nu steam cine sunt ce vreau
    Acum ma zbat sa trec zambind pe strada cand ma vezi
    Nu tre` sa stii tu ca am momente in care vreau sa clachez
    Cand vreau sa abandonez
    Si am aceeasi poveste ca toti care nu-si gasesc locul deloc
    Prin ceata cu inima de gheata si sufletul de foc
    Cand eram copil era usor cat mi-e de dor
    Zburam deasupra norilor
    Deasupra tuturor...

    Suntem cei cu sufletul atat de mare dar cu buzunarul gol
    Cand eram copil era usor cat imi e de dor..
    Acum nu mai pot sa zbor
    Inocent deasupra tuturor "

    RăspundețiȘtergere
  8. Practic nu e o masca, e o urmare...si da as vrea sa ma bucur de ceea ce a ramas din copilul din mine...putin cat a ramas, pentru ca el s-a stins in mare parte fara ca eu sa il pot opri sau ajunge vreodata...

    RăspundețiȘtergere
  9. nu o sa pierzi copilul din tine.. trebuie doar sa aiba cine sa il exploateze, poti fi chiar tu sau poate sa fie altcineva ( eventual eu care te pun sa te contrazici:))) si omul mereu va fi un copil, mereu va fi ceva nou, va fi ceva ce il va face sa se simta mic;)

    RăspundețiȘtergere
  10. hi-hi-hi ce bine ma simt:)) rar imi da lumea dreptate:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu stiu sa recunosc cand cineva are dreptate;)

    RăspundețiȘtergere