vineri, 19 iunie 2009

Algoritm

Cred ca era marti cea de dinainte sa luam vacanta, cand s-a intamplat fenomenul ce avea sa rupa aproape complet legatura dintre cunostintele noastre de informatica si cele ale doamnei profesoare care ne-a indrumat in cei 3 ani de liceu de pana acum. Ceva s-a intamplat si ne-a facut sa ne dam seama ca deja suntem la un nivel mult sub ceea ce voiam a parea.

Pentru inceput, marti seara primesc un telefon de pe un fix de Ploiesti, in care a trebuit sa vociferez de vreo cateva ori pentru a ma face cunoscut, pentru ca unul din nickurile mele nu corespundea standardului Pascal. In sfarsit, dupa ce vocea mea a fost recunoscuta s-a putut trece la subiect, care era unul dureros...o mana criminala ajunsese pe telefonul meu si a trimis niste mesaje incriminatoare catre cativa colegi, instigandu-i sa aduca niste materiale in scop didactic. Se pare ca picasem de instigator, sau daca nu eu, unul dintre colegii mei...ca tot veni vorba de maini criminale, un alt coleg le-a fentat tare de tot(si-a lasat intentionat telefonul la scoala pentru ca acestea sa nu il poata corupe)

In fine, a doua zi, noi toti stransi cu materialele profesionale aveam sa aflam ca noi practic nu stim mai nimic in materie de programare(sau ca unele chestii sunt mai presus de noi). Astfel, ni s-a aratat cum poti deschide un mesaj de pe telefon, fara sa intri in el, cu ajutorul metodei Divide et Impera a programului Pascal...chestie care bineinteles ne-a lasat pe toti fara drepturi de autor si ne-am putut exprima parerile in legatura cu acestea

In final...metoda se putea pedepsi relativ usor, cat despre noi si doamna profesoara...vom vedea ce va iesi la anul cand nu se stie care va mai beneficia de materiale didactice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu