joi, 4 iunie 2009

A fi sau a nu fi...prezent

Saptamana trecuta si aceasta am fost un pic mai ocupat ca de obicei(fusese perioada mai stresanta cu teze, ascultari, lucrari, proiecte si chestii de gen si credeam ca se linistisera apele...nu a fost chiar asa). Astfel, cam in urma cu o saptamana aveam sa aflu de un concurs(din nou...asa pe ultima suta de metri...dar asa e frumos) la care urma sa particip sambata(dupa un majorat...2 ore si jumatate dormite...eah...se poate si mai rau). Astfel, am lipsit de la niste ore importante(mda...foarte...avand in vedere ca e sfarsit de an scolar...) . Marti si miercuri, am fost de asemenea implicat in activitatile de la Zilele Colegiului si uite asa am mai lipsit inca vreo cateva ore la fel de importante.

Pana aici...nimic deosebit sau foarte iesit din comun...azi insa, mi s-a demonstrat cum poti fi prezent in 2 locuri, la 2 etaje diferite fara sa stii...dupa cum mentionasem si in postul precedent, marti am avut o activitate in cadrul catedrei de limba si literatura romana, fiind responsabil cu partea artistica, motiv pentru care de la ora 9 si jumatate nu am mai dat pe la ore. Am aflat ca de fapt(cine stie cum...eu unul nu) eu fusesem marti la una din ore, si asistasem la o lectie predata din care eram evaluat. Mi s-a parut foarte tare chestia, doar ca ma cam depaseste pe mine situatia...ori am innebunit de tot(ceea ce e oarecum plauzibil, avand in vedere sistemul si tara in care traim), ori copia mea fidela si-a facut aparitia(bah si i-am zis sa stea cuminte...e de ajuns ca si asa enervez o anumita masa de multime, care din nu stiu ce motive tine sa imi aminteasca uneori cat de mult apreciaza faptul ca ma aflu printre aceasta...d-apai 2 de yo...va dati seama ?). Si in fine dupa ce am aflat eu cum statea treaba cu Vodoo, se revine din nou la realitate, clarificandu-se situatia...

Tare nu ? Pe sistemul :"hai sa ne contrazicem"..."Hai"..."da' eu vreau sa te contrazic pe ceva ce tu ai dreptate 100% pentru ca oricum tu nu contezi"..."Aaaa, da ?...ok...mai vedem noi despre asta"...cred ca sunt un pic cam rau...nashpa si cu tara asta...la un moment dat te saturi de aceleasi genuri de faze facute in dese randuri...eehheee...dap...Bine am revenit in tarisoara noastra draga !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu