luni, 11 mai 2009

Punctul magic

Din ciclul de intamplari bizare(uneori enervante, cum e Y! Messenger-ul meu care face in oricare alt fel dar nu "yahoo" cand trimit sau primesc si eu fisiere cat de cat mai mari) am mai asistat aseara la inca o figura de gen.

Pana acum mi se parea genial cand prietenii mei de pe http://www.mindbrowsing.com/funny/yahoo-messenger-bug/ descoperisera cum puteau comunica 2 persoane de pe acelasi ID de mess(inca mi se pare foarte tare:))).


Cam asa se pare ca arata bug-ul Mozillei Firefox daca se intampla sa cauti din intamplare pe browser un punct(.).Nu sunt sigur daca winamp-ul are vreo treaba cu punctul respectiv...dar ce mai conteaza:)). Daca veti da click pe imaginea alaturata veti observa acest aspect.

In principiu...foarte tare...sunt curios ce se intampla daca vom cauta virgula(,) sau 2 puncte(:) sau de ce nu punct si virgula(;) ?...sa ne riscam sa punem vreun semnul exclamarii(!) sau vreun semn al intrebarii(?) ?

Hmmm...greu de zis...va trebui sa il intrebam pe prietenul meu, Serban, caruia ii multumesc de material...very strange sometimes the internet...




9 comentarii:

  1. foarte interesant site-ul si mai ales folositor.
    e atat de plin netul de lucruri bune, dar mai ales rele, asa ca nu mi se pare o metoda buna sa scrii un punct sa vezi pe ce intra...:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am scris eu(lipsa asta de atentie)...mai citeste o data...o sa vezi ca un prieten mi-a aratat chestia si mi s-a parut buna de publicat...asta e tot;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da am citit. nu am zis ca ai scris tu. citeste tu mai bine.:P>:P

    RăspundețiȘtergere
  4. nu prea... dar momentan lasam asa:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii ca in general se spune ca voi sunteti mai greu de multumit...oare o fi si in chestia asta un pic de adevar ?

    RăspundețiȘtergere
  6. voi care???
    nu ma intereseaza generalitatile, prefer sa cred ca nu ma incadrez in categorii, mai ales mediocre., acuma nu stiu ce cred ceilalti, dar eu ma consider o persoana unica.. si sa nu imi zici ca fiecare e unic pt ca nu e asa:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu glumeam...acuma tu stii daca ai luat-o in serios sau nu...e adevarat, o gluma cam idioata, nesarata si care nu prea isi are rostul...dar nici macar nu afirmasem ceva...era un semn de intrebare pe acolo...gata nu mai zic nimic...

    RăspundețiȘtergere