luni, 13 aprilie 2009

Bine am revenit...in Romania

Ieri a fost marea sarbatoare a romanilor, intrarea Mantuitorului nostru Iisus Hristos, Fiul Lui Dumnezeu in Ierusalim, cunoscuta si sub numele de Florii. Cum eu si cu cativa prieteni planuisem de ceva vreme sa realizam o iesire pe un deal din apropierea Valeniului, ne-am gandit(si vremea de afara ne impingea de la spate) de ce sa nu profitam de aceasta zi superba. Probabil daca o planuiam mai bine, reuseam sa facem mult mai multe chestii distractive(gen un fotbal, tenis, eventual si un gratar) dar ne-am multumit si sa admiram privelistea absolut uimitoare, stand pe o patura la soare, si jucand carti...


Cam asa se vede de sus...e putin de urcat, insa merita fiecare pas, urcat cu greu sau nu, pentru ca iti pierzi privirea involuntar in frumusetea locului, iar mintea pur si simplu zboara libera, uitand de orice fel de gand negativ sau constrangere, eliberandu-ti psihicul si incarcandu-te cu tot felul de chestii si amintiri de neuitat...

Noi am fost ieri(desi trebuia sa fim mai multi) doar vreo 7, insa a fost mirific...probabil nu o sa uitam ziua asta(sau daca da, probabil dupa foarte multa vreme, desi ma indoiesc)...

In fine, ceea ce voiam de fapt sa subliniez prin acest post este ca dincolo de faptul ca zi de zi suntem in majoritatea cazurilor scarbiti sau satuli pana in gat de tara asta si de oamenii care ne conduc(incepand de la cel mai mic sef, director, etc pana la presedinte) ar trebui sa ne gandim la frumusetile tarii acesteia, la munti, mare si toate celelalte peisaje, la oamenii care au lasat ceva in spate, la oamenii actuali care au reusit sa faca ceva bun, performant si nu in ultimul rand la noi...fiecare dintre noi poate face tara asta sa straluceasca...trebuie doar sa incercam, si prin putina munca si lupta cu noi insine vom reusi...

Cum spuneam si mai demult...totul pleaca din interior...

P.S. La multi ani tuturor celor cu numele Florin, Florina, etc...

4 comentarii:

  1. stai linistit privelistea nu o sa mai tina mult. valeniul se afla in plin proces de modernizare>:p
    bucura-te de ce mai ai, pana nu o sa ajunga o groapa mare de gunoi.

    RăspundețiȘtergere
  2. crystalball...ce sa zic...ar fi pacat, nu numai de priveliste cat si de oamenii care locuiesc aici...in afara faptului ca e o zona in care mi-am petrecut niste ani buni(vreo 3 la gradinita+5 jumatate pana acum la scoala) si ca am ceva prieteni, amici si cunoscuti aici,nu pot spune ca sunt foarte atasat de valeni(probabil pentru multi o sa sune ca si cum...ce ma intereseaza pe mine...nu e asa)...oricum e pacat daca se ajunge la asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am omis pe cineva foarte important pentru mine cand ti-am raspuns la comment crystalball...e vorba de persoana pe care tot o cautam de multa vreme si pe care cred ca in sfarsit am gasit-o. Nu inteleg de ce am omis-o, pentru ca de Valeni, acum mai mult ca niciodata, ma leaga ea...stie cat de importanta este pentru mine si uite ca totusi, din nu stiu ce motive(se mai intampla cateodata sa mai gresesc si eu ca doar sunt om) uitasem sa o nominalizez...
    Sper ca nu te-ai suparat foarte tare,sunt si eu mai mic:D...imi pare rau...uite ca le mai comit si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. oamenii pot face lucrurile sa fie frumoase, dar tot ei pot sa le faca urate. te felicit ca ai gasit persoana care sa faca lucrurile frumoase;)

    RăspundețiȘtergere