joi, 5 martie 2009

Numai roman sa nu fi...

Am ales sa scriu putin despre un alt aspect al iubitei noastre tarisoare, chiar daca nu imi face nici cea mai mica placere sa vorbesc despre acest subiect...sistemul sanitar din Romania. Da...deja simt ca ma lasa orice fel de cuvant cand vine vorba despre acest lucru, dar incerc. Probabil va intrebati ce mi-a venit?...pai da, urasc acest sistem,spitalele si tot ce tine de ele(nu ma intrebati de ce, pur si simplu le urasc), iar cand vine vorba de cele din Romania, cu precadere mi se face scarba...

Am descoperit acum cateva zile ca am oarecare mici probleme de sanatate(sper sa nu fie grave, Doamne ajuta-ma sa trec cu bine si peste chestia asta !) si ca orice om normal m-am prezentat la medicul de familie...pana aici toate bune si frumoase...mai ales ca medicul meu de familie era plecat cu business-uri pe la Ploiesti si a trebuit sa ajung la Valeni. Am intrat in policlinica, sau cum i se spune acelei cladiri vechi, antice si de demult, care te ingrozeste pentru simplul fapt ca atunci cand te uiti la ea, te intrebi cam de cate ori o fi mai in varsta decat tine si realizezi cu stupoare ca aici se petrec zi de zi activitati cu pacienti. Era un peisaj cu accente sinistre(sau poate mi s-a parut mie, in fine), oameni ce erau cel mai probabil ganditori, ca sa zic asa, niste camere de primire intr-o stare...(nu gasesc un termen de descriere) si personalul spitalului, care probabil satul de atata masa de multime pe care o vede zilnic, isi facea plictisit datoria de zi cu zi...

Sper sa fie totul bine, sa nu am ceva grav...cat despre starea sistemului sanitar...cred ca mai degraba te imbolnavesti cand ai de-a face cu el...sa ne fereasca Domnul de tangente cu acesta...ne mai citim;)...

2 comentarii:

  1. sunt clinici particulare daca vrei o alternativa, si traim intr-o tara bolnava e normal sa gasesti spitalele asa oribile, s-a saturat lumea sa vindece( cu toate ca este o meserie destul de banoasa)..
    medicina din romania e cat se poate de infectiosa.. trist dar slabe sanse sa se schimbe asta prea curand:( multa sanatate!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult...am fost foarte eliberat sa aflu ca nu am nimic si ca sunt sanatos...multumesc Lui Dumnezeu pentru asta si pentru tot ! Cat despre clinicile particulare...nu am buzunare chiar asa adanci...dar in cazul extrem asta e...

    RăspundețiȘtergere